enova365 w RomaGastro usprawnia procesy zarządzania, zwiększa efektywność operacyjną i zapewnia lepszą obsługę klientów.
RomaGastro to dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w kompleksowym wyposażeniu lokali gastronomicznych, oferująca szeroki wachlarz usług i produktów.
Firma Roma s.c. Tomasz Kozieł, Tomasz Włodarczyk działa na rynku od 2010 r., ma siedzibę w Krakowie i zajmuje się dostarczaniem profesjonalnych urządzeń i akcesoriów gastronomicznych, projektowaniem technologicznych kuchni oraz świadczeniem usług serwisowych. Współpracuje z renomowanymi producentami sprzętu gastronomicznego, co gwarantuje wysoką jakość oferowanych urządzeń. Dzięki temu klienci mają dostęp do szerokiej gamy urządzeń, od pieców konwekcyjno-parowych, przez zmywarki, po kostkarki i szatkownice. W ofercie RomaGastro obok wyposażenia gastronomicznego oraz doradztwa w doborze urządzeń dla restauracji, hoteli, barów i innych lokali usługowych znajdują się również usługi związane z projektami technologicznymi kuchni (przygotowanie projektów zgodnych z wymaganiami GIS oraz dokumentacji HACCP), meble ze stali nierdzewnej (zarówno gotowe, jak i indywidualne projekty), serwis, montaż urządzeń gastronomicznych i szkolenie z obsługi sprzętu oraz dystrybucja kawy.
„Po dokładnych i wnikliwych poszukiwaniach rozwiązań ERP, zdecydowaliśmy się na współpracę z firmą DPS Systems. Firma DPS Systems wyróżniła się dogłębnym zrozumieniem naszych potrzeb oraz elastycznym podejściem do wdrożenia modułów enova365: Handel, Serwis, Workflow, DMS, Opis Analityczny, Projekty i Elektroniczne Wyciągi”. – mówi Michał Szyszka, Key Account Specialist.
RomaGastro, podobnie jak wiele innych przedsiębiorstw opierających swoją działalność o sprzedaż, borykała się z trudnościami w zarządzaniu procesami handlowymi, w tym obsługą zamówień i obiegiem dokumentacji księgowej. Przed wdrożeniem enova365, zespół miał trudności z utrzymaniem płynności tych procesów.
Dzięki wdrożeniu modułu Handel enova365 RomaGastro uzyskała pełną kontrolę nad dokumentami i ich poprawnością. System automatyzuje wiele zadań, co pozwala na szybszą i bardziej efektywną obsługę zamówień oraz lepsze zarządzanie stanami magazynowymi. W efekcie udało się również zredukować błędy oraz poprawić satysfakcję klientów.
Ręczna obsługa wyciągów bankowych była czasochłonna i podatna na błędy, co utrudniało zarządzanie finansami. Elektroniczne wyciągi w enova365 zautomatyzowały procesy bankowe, umożliwiając szybkie i bezbłędne przetwarzanie transakcji. To znacznie przyspieszyło i usprawniło procesy finansowe i wyeliminowało ryzyko pojawienia się błędów.
W RomaGastro brakowało też odpowiednich narzędzi analitycznych, co utrudniało podejmowanie świadomych decyzji. Moduł Opis Analityczny w enova365 umożliwił szczegółową analizę danych. Dzięki zaawansowanym raportom i analizom teraz możliwy jest dostęp do kluczowych informacji w czasie rzeczywistym, co pozwala na lepsze zarządzanie zasobami i podejmowanie trafnych decyzji.
„Dzięki modułowi Workflow oraz DMS w enova365, udało nam się zautomatyzować wiele procesów biznesowych. (…) Skuteczne zarządzanie projektami było kolejnym wyzwaniem, szczególnie w zakresie monitorowania postępu, alokacji zasobów i kontrolowania budżetów. Moduł Projekty w enova365 pozwolił nam na kompleksowe zarządzanie projektami. Mamy teraz narzędzia do planowania, monitorowania i raportowania postępów projektów, co poprawiło naszą efektywność i kontrolę nad kosztami.
ERP enova365, w tym moduł Serwis (…) pozwolił nam na efektywne zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi. Dzięki temu mamy pełny wgląd w historię serwisową każdego klienta, co znacznie usprawniło procesy serwisowe i poprawiło naszą reakcję na zgłoszenia. To wpłynęło na zwiększenie zadowolenia klientów oraz skrócenie czasu napraw”. – deklaruje Julia Sudoł – Social Media Specialist.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, zaangażowaniu oraz kompleksowej ofercie, RomaGastro zdobyła zaufanie licznych klientów, stając się jednym z liderów w dziedzinie kompleksowego wyposażenia gastronomii w Polsce. Dzięki profesjonalizmowi RomaGastro wspiera sztukę kulinarną, dostarczając najwyższej jakości rozwiązania gastronomiczne.
Wierzymy, że dzięki wdrożeniu nowoczesnych modułów systemu enova365 usprawni procesy zarządzania, zwiększy efektywność operacyjną oraz wzmocni swoją pozycję rynkową, zapewniając jeszcze lepszą obsługę klientów.