enova365 Rozwiązanie dla Biur Rachunkowych
Przedsiębiorcy coraz częściej decydują się na korzystanie z biur rachunkowych i mają coraz bardziej sprecyzowane oczekiwania w obszarze obsługi i komunikacji.
I choć sposób zarządzania biurem rachunkowym, podział obowiązków pracowniczych i sposób komunikacji z klientami jest różny. Cel jednak zawsze jest taki sam – prowadzenie księgowości, z zachowaniem należytej staranności i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Szukasz najlepszego rozwiązania?
Poznaj enova365
Nowoczesny system, który został stworzony z myślą o uproszczeniu codziennej pracy biur rachunkowych.
Dzięki enova365 bez trudu spełnisz oczekiwania klientów w obszarze finansowo-księgowym i kadrowo-płacowym.
Obsługa księgowa
- Obsługuj wielu klientów w ramach jednego systemu i zarządza bazami danych bez limitu.
- Automatyzuj powtarzalne czynności i przeprowadzaj operacje jednocześnie na wielu bazach.
- Twórz okresy obrachunkowe, konta i schematy, generuj e- Deklaracje, JPK_VAT.
- Rozpoczynając pracę z bazą nowego Klienta otrzymasz systemowe wsparcie.
- Dzięki technologii OCR wprowadzaj dokumenty poprzez skanowanie.
- Przyspiesz i zarządzaj obiegiem dokumentów dzięki modułowi DMS i funkcjom Workflow.
- Przechowuj dokumentację w formie cyfrowej, bez ryzyka zniszczenia lub zgubienia.
- Korzystaj z funkcji automatycznych powiadomień o nowych dokumentach, zadaniach lub komentarzach.
- Zautomatyzuj wymianę dokumentów i informacji pomiędzy oprogramowaniem enova365 w swoim biurze. rachunkowym a systemem u klienta. Przesyłaj bezpiecznie raporty kasowe, rozliczenia, dokumenty handlowe / magazynowe i inne.
Jednolity Plik Kontrolny i Deklaracje VAT
Wszystkie czynności związane z rozliczaniem podatku od towarów i usług w jednym miejscu, i możesz je wykonywać w wielu bazach jednocześnie.
- Przygotuj i przesyłaj pliki JPK_VAT do bramki Ministerstwa Finansów.
- Generuj, podpisuj i wysyłaj e-Deklaracji i JPK_V7 oraz e- Deklaracje dla VAT-UE i CIT-8.
- Twórz rejestry ewidencji na podstawie JPK_VAT pochodzącego z bazy Klienta.
- Rozliczaj VAT metodą kasową i memoriałową lub dzięki ewidencji VAT.
- Obsługuj 7 struktur plików – wyciągi bankowe, ewidencja VAT i dekretów, zapisy w PKPiR, zapisy w ryczałcie i magazynowe JPK_MAG i JPK_FA.
Rozliczenia kadrowo-płacowe
- Sporządzaj listy płac i obsługuj deklaracje podatkowe (PIT-11, 4R, 8AR, 40, R, 8C, a także IFT-1R i IFT-1), deklaracje rozliczeniowe (DRA, RCA, RSA) i zgłaszaj ubezpieczonych (ZUA, ZIUA, ZZA, ZWUA, ZCNA).
- Wysyłaj podpisane elektronicznie deklaracje roczne PIT i IMIR dzięki pulpitom pracowniczym i uzyskuj potwierdzenie pobrania dokumentu.
- Zarządzaj zdalne składanymi wnioskami delegacji i urlopów oraz informuj o wynagrodzeniu.
- Eksportuj deklaracje ZUS do programu Płatnik i obsługuj deklaracje Z-03, Z-06, DG-1 dla GUS.
- Skorzystaj z możliwości migracji historii płac z poprzednich systemów i eksportuj listy płac do systemów księgowych klienta.
- Wysyłaj do pracowników zaszyfrowane paski płacowe na adresy mailowe (dostęp dzięki hasłom SMS).
- Prowadź ewidencję czasu pracy oraz rozliczanie nadgodzin, zwolnień chorobowych i delegacji.
- Przechowuj dane kontrahentów i ich pracowników bezpiecznie i w zgodzie z RODO.
Pulpit Klienta – sprawna komunikacja z klientem
Korzystaj z samoobsługowej platformy do elektronicznej komunikacji i stwórz indywidualne konta dla swoich Klientów.
Dzięki Pulpitom:
- Automatycznie wymienisz wszystkie dokumenty i informacje.
- Ty oraz Twój Klient i jego pracownicy (w zależności od nadanych uprawnień) mają dostęp online, z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie, do potrzebnych informacji, rozrachunków, dokumentów, wydruków, elektronicznych wniosków i deklaracji.
- Klient samodzielnie wygeneruje potrzebne raporty, stany kont, należności czy zobowiązania, automatycznie też uzyska informacje o wysokości podatków czy płynności finansowej.
Organizacja Biura Rachunkowego
enova365 kompleksowo obsłuży wszystkie procesy wewnętrzne w Twoim Biurze!
- Możesz pracować na wielu bazach jednocześnie lub współdzielić zadania z innymi systemami.
- Możesz bezpiecznie i kompleksowo eksportować i importować dokumenty i informacje.
- Możesz zoptymalizować procesy obiegu dokumentacji dzięki funkcjonalnościom DMS, Workflow i OCR.
- Możesz skutecznie zarządzać relacjami z Klientami oraz prowadzić działania sprzedażowe i marketingowe dzięki wbudowanemu systemowi CRM
enova365 - rozwiązanie dla nowoczesnych biur rachunkowych
- Obsługa księgowa - wielu klientów w jednym systemie
- JPK i Deklaracje VAT - wszystkie czynności w jednym miejscu
- Eksporty i importy księgowe - sprawna komunikacja przy braku współdzielonej bazy z klientem
- Pulpit Klienta - przepływ dokumentów w samoobsługowej platformie komunikacji
- Rozliczenia kadrowo-płacowe - pełen zakres usług, obsługa deklaracji
- Obsługa procesów marketingowo-sprzedażowych we wbudowanym CRM
Skontaktuj się z nami
Wypełnij formularz, jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat systemów
wspierających zarządzanie przedsiębiorstwem. Nasz Doradca skontaktuje się z Tobą.