Finanse i księgowość - TRIVA ERP | DPS Systems
Rozwiązania / TRIVA ERP

TRIVA ERP Finanse i Księgowość

TRIVA ERP Finanse i księgowość to innowacyjne, nowoczesne i w pełni konfigurowalne oprogramowanie do prowadzenia księgowości. System oparto o specjalne kokpity, które pozwalają dostosować funkcjonalność do pełnionych obowiązków, a ergonomię pulpitu do własnych preferencji.

TRIVA ERP pozwala na prowadzenie zarówno księgowości pełnej, jak i uproszczonej. Oprogramowanie umożliwia windykację przeterminowanych należności, zarządzanie krajowymi i zagranicznymi delegacjami służbowymi oraz daje dostęp do bezpośredniego zarządzania operacjami bankowymi bezpośrednio z systemu.

Obsługa pełnej i uproszczonej księgowości
Możliwość personalizacji systemu w zależności od pełnionych obowiązków
Narzędzia do obsługi windykacji
Pełna zgodność z aktualnymi przepisami prawa

TRIVA ERP Finanse I Księgowość – zawsze zgodny z przepisami

System TRIVA ERP to gwarancja pełnej zgodności z aktualnie obowiązującymi ramami prawnymi. Oprogramowanie oferuje narzędzia, które automatyzują proces ewidencjonowania oraz tworzenia zestawień księgowych w oparciu o zapisy na kontach księgowych.

TRIVA ERP umożliwia sporządzenie przejrzystej ewidencji VAT zakupu i sprzedaży oraz obsługę deklaracji i plików JPK. Obsługa definicji, naliczanie prezentacja i wysyłka sprawozdań finansowych odbywa się w strukturze logicznej zgodnej z przepisami prawa.

TRIVA ERP – optymalizuj procesy księgowe

TRIVA ERP zapewnia kompleksową i bieżącą kontrolę stanu rozrachunków. Oprogramowanie wyposażono w mechanizmy, które pozwalają na obsługę obrotu pieniężnych i przelewów, w tym tych do ZUS i Urzędu Skarbowego.

System wyposażono w narzędzia do kontroli należności. Oprogramowanie automatyzuje proces windykacji przedsądowej oraz egzekucji przeterminowanych płatności.

Najważniejsze funkcje Triva ERP Finanse i księgowość

  • Obsługa księgi handlowej (pełna księgowość)
  • Automatyzacja procesu ewidencjonowania i tworzenia zestawień księgowych
  • Ewidencja VAT zakupu i sprzedaży
  • Obsługa deklaracji i plików JPK
  • Obsługa i wysyłka sprawozdań finansowych
  • Obsługa przelewów do ZUS i US
  • Automatyzacja procesu windykacji przedsądowej
  • Raporty i analiza biznesowa
  • Obsługa bankowości elektronicznej z poziomu systemu
  • Zarządzanie delegacjami służbowymi

Skontaktuj się z nami

Wypełnij formularz, jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat systemów
wspierających zarządzanie przedsiębiorstwem. Nasz Doradca skontaktuje się z Tobą.

    Oświadczam, iż zapoznałem się z obowiązkiem informacyjnym Polityką prywatności.