Usługi i wsparcie
Wybór, zakup i wdrożenie to pierwszy z etapów naszej opieki nad klientem. Wspieramy ich również na każdym etapie korzystania z oferowanego przez nas oprogramowania. Nasze biura oferują pełne, dostosowane do Państw potrzeb wsparcie.
Pakiety usług serwisowych
Zalecane do realizacji prac serwisowo-wdrożeniowych, które występują w pewnych odstępach czasowych i / lub nie są pilne. Realizacja następuje po uprzednim umówieniu się na konkretny termin.
- Umówienie daty realizacji zgłoszenia
- Brak określonego czasu odpowiedzi
- Pilne zgłoszenia kolejkowane jako pierwsze
Standardowa umowa serwisowa
Przeznaczone dla klientów, którym zależy na sprawnej obsłudze i krótkim czasie reakcji.
W ramach umów serwisowych, wsparcie realizowane może być zarówno dla spraw bieżących, jak również aktualizacji czy prac rozwojowych przy systemie.
- Umówienie daty realizacji zgłoszenia
- Natychmiastowe przystąpienie do realizacji zgłoszenia w pilnych spraw
- Specjalna skrzynka mailowa VIP
Aktualizacje i migracje
Przenosisz się z innego systemu na rozwiązania oferowane przez DPS Systems? Migrujesz ze starszej wersji na aktualną wersję oprogramowania? Zadbamy, aby Twoje przejście było szybkie i bezproblemoweSzkolenia produktowe
Z zakresu obsługi wszystkich oferowanych rozwiązań i dostępnych w ich ramach modułów.Konsultacje
Jeżeli potrzebujesz wdrożenia i konsultacji lub zastanawiasz się jak działa poszczególna funkcja, nasi specjaliści są do Twojej dyspozycjiDodatki i raporty
Jeżeli potrzebujesz rozbudować system ERP tak, żeby działała dokładnie jak potrzebujesz - nasz dział programistyczny jest do dyspozycji.Biuro Obsługi Klienta
zgłaszanie potrzeby wsparcia
Pakiet usług | Umowa serwisowa | |
---|---|---|
Wygodne zgłaszanie | ||
Połączenie zdalne | ||
Szybka reakcja | ||
Bezpośredni kontakt |
Jesteś naszym klientem?
Skorzystaj ze wsparcia Biura Obsługi Klienta.
Skontaktuj się z nami za pomocą poniższego formularza. Możesz dołączyć także pliki, które ukazują błąd.