Usługi | DPS Systems

Usługi i wsparcie

Wybór, zakup i wdrożenie to pierwszy z etapów naszej opieki nad klientem. Wspieramy ich również na każdym etapie korzystania z oferowanego przez nas oprogramowania. Nasze biura oferują pełne, dostosowane do Państw potrzeb wsparcie.

Czytaj dalej
elektroniczny obieg dokumentow

Chcesz zgłosić problem? Skorzystaj z formularza kontaktowego

Skorzystaj z formularza

Pakiety usług serwisowych

Zalecane do realizacji prac serwisowo-wdrożeniowych, które występują w pewnych odstępach czasowych i / lub nie są pilne. Realizacja następuje po uprzednim umówieniu się na konkretny termin.

  • Umówienie daty realizacji zgłoszenia
  • Brak określonego czasu odpowiedzi
  • Pilne zgłoszenia kolejkowane jako pierwsze
Pakiety usług Symfonia ERP

Standardowa umowa serwisowa

Przeznaczone dla klientów, którym zależy na sprawnej obsłudze i krótkim czasie reakcji.
W ramach umów serwisowych, wsparcie realizowane może być zarówno dla spraw bieżących, jak również aktualizacji czy prac rozwojowych przy systemie.

  • Umówienie daty realizacji zgłoszenia
  • Natychmiastowe przystąpienie do realizacji zgłoszenia w pilnych spraw
  • Specjalna skrzynka mailowa VIP
Umowy serwisowe Symfonia ERP

Aktualizacje i migracje

Przenosisz się z innego systemu na rozwiązania oferowane przez DPS Systems? Migrujesz ze starszej wersji na aktualną wersję oprogramowania? Zadbamy, aby Twoje przejście było szybkie i bezproblemowe

Szkolenia produktowe

Z zakresu obsługi wszystkich oferowanych rozwiązań i dostępnych w ich ramach modułów.

Konsultacje

Jeżeli potrzebujesz wdrożenia i konsultacji lub zastanawiasz się jak działa poszczególna funkcja, nasi specjaliści są do Twojej dyspozycji

Dodatki i raporty

Jeżeli potrzebujesz rozbudować system ERP tak, żeby działała dokładnie jak potrzebujesz - nasz dział programistyczny jest do dyspozycji.

Biuro Obsługi Klienta
zgłaszanie potrzeby wsparcia

Pakiet usługUmowa serwisowa
Wygodne zgłaszanie
Połączenie zdalne
Szybka reakcja
Bezpośredni kontakt

Jesteś naszym klientem?

Skorzystaj ze wsparcia Biura Obsługi Klienta.
Skontaktuj się z nami za pomocą poniższego formularza. Możesz dołączyć także pliki, które ukazują błąd.

    Załącz pliki (w formacie .jpg/.jpeg/.png)