Triva ERP Sprzedaż i Zakupy
Moduł Sprzedaż i zakupy w systemie Triva ERP to zestaw narzędzi, które usprawniają zarządzanie produktami, zamówieniami, fakturami i raportami sprzedażowymi. Oprogramowanie pozwala na tworzenie kartotek towarów, usług i kontrahentów.
Triva ERP Sprzedaż i zakupy pozwala na łączenie dokumentów we wzajemne relacje, które odwzorowują realne procesy zachodzące w firmie. Rozwiązanie sprawdzi się idealnie w przedsiębiorstwach, których główną działalnością jest montaż i składanie. Triva ERP Sprzedaż i zakupy wyposażono bowiem w specjalne dokumenty dedykowane do rejestracji kompletacji.
Triva ERP – sprzedaż w jednym miejscu
Rozbudowana funkcjonalność systemu Triva ERP umożliwia gromadzenie wszystkich danych związanych ze sprzedażą w jednym miejscu.
Moduł Sprzedaż i zakupy pozwala tworzyć kartoteki usług i towarów, dzięki którym do danego produktu przypisać można takie wartości jak m.in. kody kreskowe, alternatywne jednostki miary, listy zamienników, zdjęcia oraz dokumentację techniczną.
Triva ERP Sprzedaż i zakupy – relacje z kontrahentami
Poza kartotekami produktów, oprogramowanie pozwala stworzyć kartoteki kontrahentów. Dzięki nim, do danego klienta przypisane mogą być konkretne dokumenty sprzedażowe, takie jak faktury, w tym korygujące, proforma i zaliczkowa, paragony oraz oferty i zamówienia.
System Triva ERP pozwala na konfigurowanie różnych kategorii cenników i rabatów dla danego kontrahenta oraz ich grup. Ponadto, oprogramowanie umożliwia przypisywanie umów i faktur na stałe dostawy wraz z możliwością wystawiania adekwatnych dokumentów sprzedażowych zgodnie z ustawionym harmonogramem.
Triva ERP – zarządzanie sprzedażą na każdym etapie
Triva ERP to pakiet funkcjonalności, dzięki którym zarządzanie produktami jest możliwe już na pierwszym z etapów, czyli przyjęciu towaru na magazyn.
System pozwala na wydanie takich dokumentów jak wydanie i przyjęcie zewnętrzne i wewnętrzne, przesunięcie międzymagazynowe. Triva ERP wspiera wielomagazynowość oraz obsługę opakowań kaucjonowanych i plików JPK.
Najważniejsze funkcje Triva ERP Sprzedaż i zakupy
- Kartoteki towarów i usług
- Kartoteki kontrahentów
- Kompleksowa obsługa dokumentów sprzedaży
- Obsługa wielu magazynów
- Możliwość rejestracji umów i faktur cyklicznych
- Deklaracja Intrastat
- Obsługa JPK, Tworzenie raportów i zestawień analitycznych
- Współpraca z urządzeniami zewnętrznymi
Skontaktuj się z nami
Wypełnij formularz, jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat systemów
wspierających zarządzanie przedsiębiorstwem. Nasz Doradca skontaktuje się z Tobą.