ERP dla wymagających TRIVA
System TRIVA to innowacyjne rozwiązanie, gwarantujące pełną transformację cyfrową Twojej firmy.
Polski producent oprogramowania – firma Soneta, przede wszystkim kładzie nacisk na to, by system spełniał najwyższe normy branżowe -bezpieczeństwo biznesowe i szybką reakcję na zmiany w przepisach. System ułatwi codzienną pracę przedsiębiorcom, a jego potencjał do rozwoju jest odpowiedzią na zmieniające się potrzeby przedsiębiorstw.
Użyteczność i ergonomia.
System oparty jest o specjalne, przejrzyste kokpity, które mogą być dowolnie dostosowywane dla użytkowników lub grup o podobnej specyfice pracy, uwzględniając ich realne potrzeby, niezbędne funkcjonalności i częstotliwość ich wykorzystywania.
Oprogramowanie może być obsługiwane z poziomu dowolnej przeglądarki internetowej, co umożliwia wygodny dostęp z dowolnego urządzenia, w dowolnym czasie i miejscu.
DPS Systems – Autoryzowany Partner TRIVA ERP
TRIVA ERP- innowacyjność i nowoczesność
Triva ERP oparto o funkcjonalności, które wpływają na wygodę i jakość wykonywanej pracy. Podstawowym obszarem roboczym systemu są indywidualne kokpity, które umożliwiają nieograniczoną modyfikację. Rozbudowana funkcjonalność pozwala na dostosowanie ich do potrzeb konkretnego pracownika lub grup użytkowników o podobnej specyfice pracy.
System wyposażono w Workflow – mechanizm przepływu, standaryzacji i automatyzacji procesów w firmie.
Dzięki 3 elementom – proces (zadanie do wykonania), aktywności (przydzielenie zadania) i tranzycja (przejścia po aktywnościach), konkretne zadanie jest automatycznie przypisane do właściwego pracownika, a po jego wykonaniu projekt trafia do kolejnych, wcześniej zdefiniowanych użytkowników, w celu realizacji kolejnych etapów pracy. Narzędzie umożliwia kontrolowanie przebiegu pracy i realizację zadań przez pracownika oraz przełożonego – wraz z możliwością akceptacji uzyskanych efektów. Mechanizm Workflow sprawdzi się w pracy projektowej, wpływając pozytywnie na efektywność zarządzania zadaniami, planowanie i zarządzanie kosztami projektów.
TRIVA ERP – zarządzaj na każdym szczeblu
TRIVA wspiera na poziomie strategii i zarządzania
- Polepsz komunikację – korzystaj ze skutecznego i szybkiego przepływu informacji między działami.
- Zarządzaj inteligentnie – twórz raporty i analizy, w czasie rzeczywistym w oparciu o centralne źródło danych.
- Prowadź poprawną sprawozdawczość – zawsze zgodnie z przepisami prawa i zawsze na czas.
- Systematyczne oszczędzaj – obniż koszty ogólne Twojej firmy dzięki efektywnemu zarządzaniu.
TRIVA wspiera kierowników i managerów
w optymalizacji procesów
- Standaryzuj – wprowadź jednolite zasady działania w obrębie zespołów.
- Automatyzuj – usprawnij popraw efektywność procesów.
- Monitoruj – wyniki pracy na każdym etapie projektu, na bieżąco.
- Analizuj – zgodność i skuteczność z założeniami biznesowymi dzięki wykresom i raportom.
- Mierz efektywność – łącz dane z różnych źródeł i analizuj pod kątem rentowności.
- Podejmuj decyzje – trafnie, w oparciu o jednolite dane.
- Korzystaj z mobilności – zasoby dostępne z każdego urządzenia mobilnego, niezależnie od miejsca.
TRIVA wspiera analityków i konsultantów
w gromadzeniu i analizie
- Automatyzuj – eliminuj ręczne, czasochłonne procesy.
- Organizuj i udoskonalaj – ogranicz błędy ludzkie i usprawnij codzienne operacje.
- Usprawniaj – proces obiegu dokumentów.
- Prowadź – poprawną sprawozdawczość i analitykę danych finansowych.
- Spełniaj – wymagania audytu i raportowania.
- Korzystaj – z możliwości wizualizacji wyników i prezentacji danych dzięki BI.
TRIVA wspiera specjalistów i ekspertów
w codziennej pracy i ergonomii wykonywanych zadań
- Działaj skutecznie – dzięki indywidualnie skonfigurowanym kokpitom.
- Pracuj efektywnie – dzięki ergonomii wykonywanych czynności w systemie.
- Korzystaj z dostępności – niezbędne dane z każdego miejsca pracy.
- Działaj poprawnie – dzięki o zagregowanym w jednym miejscu informacjom.
- Bądź profesjonalny – monitoring i samokontrola statusu prowadzonych działań i zadań.
TRIVA ERP – co możesz uzyskać dzięki wdrożeniu:
- optymalizację przepływu, standaryzację i automatyzację kluczowych procesów
- sprawny przepływ informacji w firmie i otoczeniu biznesowym
- obieg firmowej dokumentacji w formie elektronicznej, z dostępem w każdym miejscu, czasie, z dowolnego urządzenia i zgodnie z nadanymi uprawnieniami
- usprawnisz pracę, oszczędzisz czas i zoptymalizujesz wydatki
- rozbudowane możliwości analityczne / raportowe, zwiększenie wydajności obliczeniowej, a wszystko w chmurze i z komfortowym dostępem, z poziomu urządzeń mobilnych
- elastyczne w obsłudze narzędzie o wielomodułowej budowie i różnej specjalizacji
- wysoki stopień bezpieczeństwa i ochrony danych
- możliwość modyfikacji i rozwoju narzędzia wraz ze zmieniającymi się lub rosnącymi potrzebami firmy
- możliwość integracji z innymi systemami
- system na bieżąco aktualizowany i zawsze zgodny z przepisami prawa
TRIVA ERP – system dla dużych firm
Wydajny i bezpieczny system TRIVA ERP, wyposażono w szereg funkcjonalności, które idealnie sprawdzą się w dużym przedsiębiorstwie.
Obszary funkcjonalne systemu:
Kadry Płace, zarządzanie zasobami ludzkimi – automatyzacja czynności kadrowo-płacowych i obsługa pracownika.
Finanse i księgowość – zawsze zgodnie z przepisami, ewidencja i zestawienia księgowe, przelewy, windykacja.
Majątek trwały – ewidencja i weryfikacja majątku trwałego zgodnie z Ustawą o Rachunkowości lub MSR.
Zarządzanie projektami – planowanie, przydzielanie zadań, diagramy, dokumentacja, raporty.
Zarządzanie relacjami z kontrahentami CRM – baza kontaktów, procesy sprzedażowe, korespondencja seryjna.
Sprzedaż i zakupy – zarządzanie produktami, zamówienia, faktury, raporty sprzedaży.
Business Intelligence – kontrola procesów w czasie rzeczywistym.
Skontaktuj się by dowiedzieć się więcej:
Poznaj moduły oprogramowania ERP TRIVA
Skontaktuj się z nami
Wypełnij formularz, jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat systemów
wspierających zarządzanie przedsiębiorstwem. Nasz Doradca skontaktuje się z Tobą.