enova365 Kadry, Płace i HR
Dedykowane działom kadr i HR oprogramowanie enova365 to zestaw kompletnych narzędzi, pozwalających na zarządzanie zasobami ludzkimi na każdym etapie: od rekrutacji, przez zatrudnienie, aż po prowadzenie dokumentacji pracowniczej.
System ERP enova365 wspiera samoobsługę pracowniczą, oferując specjalne pulpity, zarówno dla przełożonych jak i pracowników, które dostępne są z poziomu aplikacji mobilnej.
Polski Ład w ERP enova365 – dowiedz się więcej i skorzystaj z rabatu →

Zarządzanie pracownikami na każdym etapie zatrudnienia
enova365 pozwala na łatwe zarządzanie wszelkimi dokumentami związanymi z zatrudnionymi osobami, w tym umowami o pracę, umowami cywilnoprawnymi, aneksami i stosownymi zaświadczeniami.
Funkcja e-teczek pracowniczych pozwala na pełną cyfryzacje dokumentów, dzięki której papierowe dokumenty zastępowane są ich elektronicznymi odpowiednikami.
Oprogramowanie wyposażono w specjalne powiadomienia, które przypominają o zbliżających się terminach badań okresowych, wymaganych szkoleniach oraz końcach okresowych umów o pracę.

System ERP do rozliczania wynagrodzeń
Funkcja rozliczania wynagrodzeń idealnie sprawdzi się zarówno w małych jak i dużych przedsiębiorstwach.
System wyposażono w możliwość definiowania cech, które umożliwiają wypłacanie wypłat o złożonych parametrach, w tym naliczanie płac w wielu walutach.
Oprogramowanie usprawnia comiesięczne procesy rozliczania deklaracji PIT, ZUS oraz GUS poprzez generowanie e-deklaracji wysyłanych do programu Płatnik. enova365 wspiera obsługę Pracowniczych Planów Kapitałowych

Skróć kolejki do kadr z enova365
enova365 wspiera samoobsługę pracowniczą poprzez panele dedykowane zarówno pracownikom, jak i ich przełożonym.
Pulpit pracownika umożliwia składanie wniosków urlopowych oraz zgłaszanie delegacji i innych wyjść służbowych. Pulpit kierownika wysyła do przełożonego powiadomienie o złożonym wniosku i pozwala je akceptować z poziomu dowolnej przeglądarki internetowej i aplikacji mobilnej.

Najważniejsze procesy obsługiwane przez enova365 Kadry i Płace:
- Obsługa kartotek pracowników
- Obsługa elektronicznych teczek pracowników
- Wsparcie samoobsługi pracowniczej
- Rozliczanie wynagrodzeń
- Generowanie e-deklaracji
- Obsługa PPK
- Przeprowadzanie rekrutacji
- Możliwość tworzenia rozbudowanych szablonów
Złoto | Platyna
Platyna
Dla kogo dobry jest ten pakiet? Wersja dla firm wieloodziałowych, korporacji, grup kapitałowych. Dostępna wersja systemu w języku angielskim. | |
---|---|---|
Rozbudowana kartoteka pracownika | ||
Definicje własnych elementów wynagrodzenia (rozszerzona konfiguracja) | ||
Deklaracje (PIT, ZUS, PFRON, e-deklaracje) | ||
Importy z PUE | ||
Rozliczanie umów cywilnoprawnych według "stawki za godzinę" | ||
Obsługa PPK, PKZP i ZFM | ||
Ochrona danych osobowych zgodnie z RODO | ||
Archiwum karoteki pracownika | ||
Definicje własnych kalendarzy (rozszerzona konfiguracja) | ||
Mechanizmy cech oraz zadań systemowych | ||
Wydruki | ||
Urządzenie zewnętrzne - czynniki RCP (Rejestratory Czasu Pracy) | ||
Automatyczne zaczytywanie plików txt z czytników RCP | ||
Magazyn nadgodzin | ||
Elektroniczne wnioski | ||
e-dokumentacja pracownicza | ||
ZZL (rekrutacja, oceny, stan zatrudnienia, ścieżka kariery) | ||
Obsługa Agencji Pracy Tymczasowej |