TRIVA ERP – System CRM
TRIVA ERP wyposażono w dodatkowy obszar CRM, który umożliwia zbudowanie nieograniczonej bazy kontaktów z kontrahentami. Dzięki temu, osoby zatrudnione w dziale handlowym uzyskują łatwy dostęp do danych kontaktowych klientów, rodzaju działalności, zaległości płatniczych, czy podejmowanych wobec nich zadań.
CRM w oprogramowaniu TRIVA ERP posiada funkcję lejka sprzedażowego, który umożliwia w odpowiedni sposób modelować proces sprzedażowy. CRM TRIVA ERP ułatwia kontakt z bazą klientów poprzez funkcję korespondencji seryjnej, zarówno za pomocą wiadomości e-mail oraz SMS.

System CRM TRIVA ERP – relacje z klientami pod kontrolą
Baza kontaktów stworzona w systemie CRM TRIVA to skuteczny sposób na budowę i długotrwałe podtrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Obszar daje dostęp do kompletnej historii kontaktów i podejmowanych zadań, takich jak np. ofertowanie, negocjowanie i fakturowanie.
Wszystkie z podejmowanych aktywności przedstawione są za pomocą lejka sprzedażowego, co pozwala na odpowiednie ukierunkowanie działań handlowców i osób odpowiedzialnych za marketing. System CRM posiada funkcję tworzenia, edycji i pełnej obsługi kampanii.

Obszar CRM TRIVA ERP – skuteczny handel
System ERP TRIVA wyposażono w szereg narzędzi, które wpływają na skuteczność działań podejmowanych przez handlowców. Oprogramowanie umożliwia wysyłanie korespondencji seryjnej w formie e-maili oraz SMS, zgodnie z ustalonym harmonogramem.

TRIVA ERP – dla posiadających serwis
TRIVA ERP posiada zestaw funkcjonalności do obsługi serwisu. Obszar umożliwia stworzenie listy serwisowanych produktów oraz historii serwisu, które są przypisane do danych klientów.
Serwis w obszarze CRM TRIVA ERP pozwala na oparcie przeglądów o harmonogram, wysyłając powiadomienia o konieczności wykonania kolejnego po upływie wskazanego czasu.

Skontaktuj się z nami
Wypełnij formularz, jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat systemów
wspierających zarządzanie przedsiębiorstwem. Nasz Doradca skontaktuje się z Tobą.