Sprzedaż i dystrybucja
Rozwiązania / Impuls EVO

Impuls EVO Sprzedaż i dystrybucja

Sprzedaż i dystrybucja w ERP Impuls EVO to narzędzie wspierające sprzedaż i dystrybucję w przedsiębiorstwie.

Oprogramowanie oferuje specjalny moduł dla procesów dystrybucji oraz rozbudowany system CRM, który pozwala na zarządzanie sprzedażą, relacjami z klientami, zagadnieniami marketingowymi oraz serwisem posprzedażowym.

Rozwiązania pozwalają na tworzenie rozbudowanych analiz i raportów, które pomagają w podejmowaniu przemyślanych decyzji biznesowych.

Rozbudowane cenniki uwzględniające rabaty
Możliwość generowania raportów
Rozbudowany system CRM
Spójność z modułem finansowo-księgowym

Moduł Dystrybucja

Moduł Dystrybucja w pakiecie rozwiązań Impuls EVO to gwarancja dobrze zorganizowanego i dysponującego kompleksowymi informacji działu handlowego, co pozwala na osiągnięcie pożądanej przewagi konkurencyjnej.

Narzędzie wyposażono w rozbudowany katalog kontrahentów, który jest zintegrowany z całym systemem ERP, dzięki czemu zgromadzone dane przekazywane są do obszaru gospodarki magazynowej, finansów i księgowości oraz CRMu. Rozwiązanie to sprawia, że wszyscy pracownicy organizacji pracują na jednorodnych i wiarygodnych informacjach.

Moduł umożliwia tworzenie rozbudowanych cenników, które uwzględniają indywidualne rabaty i promocje dla danych kontrahentów.

System CRM w Impuls EVO

System CRM Impuls EVO pozwala na kompleksowe zarządzanie sprzedażą i relacjami z kontrahentami.

Kontakty z poszczególnymi klientami mogą być realizowane według zdefiniowanego dla firmy cyklu sprzedaży. Narzędzie gromadzi m.i.n. dane kontaktowe, historie transakcji oraz wykorzystane promocje i rabaty.

Oprogramowanie umożliwia generowanie raportów, które pozwalają na ocenę relacji z klientem w stosunku do osiąganych efektów sprzedażowych. Rozbudowany system segregacji klientów ułatwia podejmowanie przemyślanych ruchów marketingowych.

Cały proces sprzedaży w jednym miejscu

Proces sprzedaży wbrew pozorom nie kończy się na dostarczeniu do klienta lub kontrahenta produktu końcowego.

Równie ważnym w budowaniu długoterminowej relacji jest wydolny serwis. System CRM impuls EVO gromadzi wszelkie informacje na temat umów serwisów i gwarancyjnych. Wszystkie reklamacje są powiązane z dokumentami sprzedażowymi lub zleceniami produkcyjnymi.

Spójność z oprogramowaniem finansowo-księgowym Impuls EVO pozwala na analizę kosztów reklamacji. Moduł pozwala na gromadzenie historii doświadczeń reklamacyjnych, co pozwala na poprawę jakości serwisu w przyszłości.

Skontaktuj się z nami

Wypełnij formularz, jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat systemów
wspierających zarządzanie przedsiębiorstwem. Nasz Doradca skontaktuje się z Tobą.

    Oświadczam, iż zapoznałem się z obowiązkiem informacyjnym Polityką prywatności.