Usługi | DPS Systems

Usługi serwisowe i powdrożeniowe

Wybór, zakup i wdrożenie to pierwszy z etapów naszej opieki nad klientem. Wspieramy ich również na każdym etapie korzystania z oferowanego przez nas oprogramowania. Nasze biura oferują pełne, dostosowane do Państw potrzeb wsparcie.

Czytaj dalej
elektroniczny obieg dokumentow

Chcesz zgłosić problem? Skorzystaj z formularza kontaktowego

Skorzystaj z formularza

Standardowa umowa serwisowa

Przeznaczona jest dla klientów, którym zależy na sprawnej obsłudze i krótkim czasie reakcji.
W ramach umów serwisowych, wsparcie realizowane może być zarówno dla spraw bieżących, jak również aktualizacji czy prac rozwojowych przy systemie.

Zasady reakcji i realizacji zgłoszeń:

  • Określony umową czas reakcji na zgłoszenie.
  • Planowanie i realizacja zgłoszeń według ustalonego harmonogramu.
  • Natychmiastowe przystąpienie do realizacji zgłoszenia w pilnych spraw.

W ramach stałej współpracy serwisowej, prowadzonej na mocy zawartych umów, Klienci otrzymują wsparcie, które gwarantuje zarówno ciągły rozwój funkcjonalny użytkowanych aplikacji i utrzymanie ich zgodności z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, jak i bieżącą pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z eksploatacją programów informatycznych wspierających biznes.

Umowy serwisowe Symfonia ERP

Usprawnienie obsługi serwisowej oraz umożliwienie elektronicznej wymiany danych – Platforma ERAZ

Usprawnienie obsługi serwisowej oraz umożliwienie elektronicznej wymiany danych związanych z obsługą powdrożeniową i serwisową klientów osiągnęliśmy poprzez automatyzację procesów komunikacji oraz wykorzystanie mechanizmów elektronicznej wymiany danych.

Naszą komunikacyjną Platformę Serwisową ERAZ (Elektroniczna Rejestracja Zgłoszeń Serwisowych) zamiennie nazywaną „Systemem ERAZ” lub „ERAZ” stworzyliśmy od podstaw, z myślą o usprawnieniu obsługi i umożliwieniu elektronicznej wymiany danych, związanych z obsługą powdrożeniową i serwisową naszych Klientów.

 

Pakiety usług Symfonia ERP

Co zyskasz dzięki Platformie Serwisowej ERAZ

Klienci, którzy podpisują umowę serwisową, otrzymują od nas dostęp do Platformy, co umożliwia nam utrzymywanie z nimi bieżącego i efektywnego kontaktu.

Co zyskasz dzięki Platformie Serwisowej ERAZ:

➡️ Platforma serwisowa zapewnia elastyczną możliwość zwiększania wydajności, wysoką dostępność i odporność świadczonych usług na awarie.
➡️ ERAZ umożliwia sprawne rejestrowanie (z zachowaniem struktury zatwierdzania przez osoby uprawnione) zgłoszeń serwisowych obejmujących zarówno zgłoszenia serwisowe dotyczące wdrażanych i serwisowanych aplikacji do zarządzania, jak również aplikacji standardowych (biurowych) czy też występujących problemów technicznych w zakresie serwisowanego sprzętu teleinformatycznego.
➡️ Platforma umożliwia również sprawne rejestrowanie i rozliczanie usług wykonanych (podstawa do fakturowania Klienta).

serwis-it dps systems

Konsultacje

Jeżeli potrzebujesz wdrożenia i konsultacji lub zastanawiasz się jak działa poszczególna funkcja, nasi specjaliści są do Twojej dyspozycji

Aktualizacje i migracje

Przenosisz się z innego systemu na rozwiązania oferowane przez DPS Systems? Migrujesz ze starszej wersji na aktualną wersję oprogramowania? Zadbamy, aby Twoje przejście było szybkie i bezproblemowe

Dodatki i raporty

Jeżeli potrzebujesz rozbudować system ERP tak, żeby działała dokładnie jak potrzebujesz - nasz dział programistyczny jest do dyspozycji.

Szkolenia produktowe w ramach umowy serwisowej

Z zakresu obsługi wszystkich oferowanych rozwiązań i dostępnych w ich ramach modułów.

Jesteś naszym klientem?

Skorzystaj ze wsparcia Biura Obsługi Klienta.
Skontaktuj się z nami za pomocą poniższego formularza. Możesz dołączyć także pliki, które ukazują błąd.

    Załącz pliki (w formacie .jpg/.jpeg/.png)