DocuWare – zarządzanie dokumentami i automatyzacja przepływu pracy.
DocuWare to oprogramowanie pozwalające na cyfryzację procesów związanych z zarządzaniem dokumentami, a co za tym idzie usprawniające pracę firmy.
Wybierz DocuWare – zautomatyzuj przepływ pracy, zoptymalizuj obieg dokumentów (DMS) i bezpieczne zarządzaj treścią (ECM).






DocuWare – biuro bez papieru
Cyfrowy obieg dokumentów, który oferuje oprogramowanie DocuWare, pozwala na całkowitą eliminację papierowych wersji dokumentów z firmy. Poza cyfryzacją, technologia sztucznej inteligencji OCR zapewnia automatyzację procesów związanych z pracą nad dokumentami. Dzięki niej, system sam rozpoznaje zawarte w treści dokumentu informacje, takie jak NIP, kwoty netto i brutto, terminy płatności i nie tylko.

Najważniejsze procesy obsługiwane przez DocuWare:
- Obsługa rozrachunków z dostawcami i inne procesy finansowe
- Przydzielanie zadań i budowanie procesów pracy
- Zawieranie umów sprzedaży
- Zarządzanie dokumentacją pracowniczą i procesami kadrowymi
- Cyfrowa archiwizacja dokumentów
- Powiadomienia e-mail dla pracowników
DocuWare – efektywne zarządzanie firmą
Cyfryzacja dokumentów to nie tylko brak papieru w firmie, ale również skuteczne i przede wszystkim efektywne zarządzanie. DocuWare to narzędzie do elektronicznego obiegu dokumentów, które wspomoże procesy kierownicze zarówno w małych i średnich przedsiębiorstwach, jak i w dużych firmach. Dostęp do dokumentów z dowolnego urządzenia z łączem internetowym wpływa na wydajność pracy zdalnej, komunikację między oddziałami firmy, czy dostępnością niezbędnych informacji podczas spotkań z klientami i partnerami

DocuWare – automatyczny przepływ pracy
Oprogramowanie DocuWare oferuje automatyczny przepływ pracy, czyli tzw. system workflow. Intuicyjna, oparta o system “push and drop” funkcja pozwala przydzielać zadania na każdym etapie pracy: od wprowadzenia dokumentu do obiegu, aż po jego ostateczną akceptację. Dostęp do DocuWare poprzez przeglądarkę internetową lub aplikację mobilną czyni z programu świetne narzędzie do łączenia rozproszonych zespołów. Niezależnie od miejsca pracy, pracownicy w prosty sposób mogą wymieniać się niezbędnymi dokumentami oraz zawartymi w nich informacjami, dowolnie je edytując i dodając odpowiednie adnotacje. System natychmiastowych powiadomień sprawia, że żadne zadanie do wykonania nie umknie uwadze pracownika.
